wtorek, 2 lutego 2016

Pokój dziecka - Łóżeczko Klupś - Radek VII

No to przybyły paczki! Trochę tego było bo wózek, łóżeczko i komoda. Zresztą wszystko kupione w sklepie Mama i Ja w Tarnowskich Górach, który bardzo gorąco polecam!

Ale dzisiaj zajmiemy się pokrótce opinią na temat łóżeczka Radek VII firmy Klupś.

 Łóżeczko zapakowane solidnie, wszystko w jednym kartonie, elementy rozdzielone od siebie.

Zaczynamy składanie, nawiercenia odpowiednie, wszystko do siebie pasuje. Ale żeby nie było tak pięknie minus dla firmy Klupś za oznaczenie elementów(a raczej jego brak) oraz mały minus za instrukcję obsługi(w tym przypadku nie pokazane w ogóle przeznaczenie jednego z elementów).

Swoją drogą ciekawy jestem jak taka instrukcja przeszła proces sprawdzania, sam zaczynałem w mojej firmie jako inżynier konstruktor i niekompletna procedura montażu nie przeszłaby nigdy. Ale to taka dygresja.

Chwilę czasu zajęło rozpracowanie do czego służą ta kołeczki i gdzie je włożyć.

Samo łóżeczko po złożeniu solidne, całość zrobiona z drewna(oprócz dna szuflady) regulowana w trzech poziomach wysokość posadowienia materaca, szuflada też pojemna. Łóżeczko posiada dwa wyjmowalne szczebelki, więc maluch jak będzie większy będzie mógł sam wchodzić/wychodzić. Jedyny minus to prowadnice, które trochę ciężko chodzą, oraz niedokładne wykończenie głównego motywu (księżyć + gwiazdki).

Ogólnie więc moja ocena jest to bardzo dobry z minusem. Minus za brak oznaczeń elementów oraz za niekompletną instrukcję.

Pamiętajmy też o złożeniu parę dni wcześniej, zapach jednak jest, więc nie czekajmy na ostatnią chwilę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz