czwartek, 17 marca 2016

Jestem Ojcem czyli nowe moce Tatowyzwania

"Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters..."

Za nami pierwszy tydzień w domu. Dużo się działo. W międzyczasie w naszej rodzinie pojawiły się nowe moce.


Przemo do perfekcji opanował zdolność pod tytułem - nasikam na Tatę lub Mamę w trakcie przewijania!... Brawo Ty! To w sumie jego główna umiejętność ale zaiste opanowana do perfekcji... nigdy nie sądziłem, że będziemy budować więzi w taki sposób ;-)

W portfolio Tatowyzwania pojawiło się natomiast wiele nowych super(a może ultra? bo to ostatnio modne słowo) mocy:

1. Moc przewijania - trzeba przyznać nie było tak źle, opanowana dosyć szybko. Testowane pieluszki: Dada, Pampers i Tesco Loves Babies. Nie widzimy różnicy. Największe wyzwanie to ominięcie posikania przez Przema. No i kupa... kupa jest ciężka, zwłaszcza jeżeli duża... ale o kupie będzie chyba osobny wpis.
2. Sztuka ubierania - ćwiczyliście może wcześniej na lalkach ze szkoły rodzenia? Lalki mają jedną przewagę nad dzieckiem... nie ruszają się... założenie skarpetki i utrzymanie jej na nodze dalej stanowi barierę nie do pokonania! oj tak... a dziecko zdecydowanie nie lubi współpracować... no bo po co?
3. Sztuka kąpieli - oj ile było strachu... w sumie jest ok, tzn chyba... mały jakoś czysty, mimo iż Tatusiowa moc to trzymanie dziecka w trakcie kąpieli, to i tak Tatowyzwanie rości sobie prawa do uważania, że udana kąpiel to co najmniej połowa mojej zasługi.
4. Weranding - Zgodnie z zaleceniem położnej uprawiamy też nowy sport - Weranding :) Czyli idziemy na spacer na balkon, stoimy, bujamy wózek i już... 10/10! tutaj jak najbardziej Tatowyzwanie jest za wprowadzeniem tego sportu do kalendarza dyscyplin Olimpijskich :)
5. Moc nie spania - Chociaż moja Najżońsza opanowała tę moc jeszcze lepiej niż ja bo ja z reguły jestem śpiochem, bez wyjątku... okazuje się, że wyjątek się znalazł i ma na imię Przemek. Z reguły nie śpię. Nie jestem śpiochem.

Najważniejsza jednak na koniec!

Jestem Ojcem, a jaka jest Twoja super-moc?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz