środa, 24 lutego 2016

Blogosfera Canpol Babies

Ostatnimi czasy przeglądałem z Żoną różne strony, także pod kątem testowania pewnych produktów, czy też otrzymania próbek(w końcu musimy jakoś wybrać co, jak i czym:)).
A że prowadzę bloga to przy okazji zawsze dobrze podzielić się opinią o produktach z innymi użytkownikami internetu.

Mamy z Żoną założenie, że będziemy wspierać Polskich producentów, jeżeli tylko oczywiście ich jakość jest zadowalająca. Stąd kupiliśmy Polski wózek, łóżeczko i komodę.

Wracając do Canpola, który jest niewątpliwie firmą z ugruntowaną pozycją na rynku, firma ta prowadzi  comiesięczne rekrutacje do testowania produktów.

W tym miesiącu Canpol prowadzi rekrutację testerów zestawów zabawek "Kolorowy Ocean". No zabawki to jest to co tatusiowie lubią najbardziej, w końcu to także powrót do naszego dzieciństwa, no i ogólnie jeden z pierwszych "gadżetów" dla maluszka!

Padła decyzja - rejestrujemy się, a może jednak Canpol wybierze ten blog?

I co i co? I co chwila widzę, że całość dedykowana jest dla Mam... jak to tak? To Tata już nie może testować? Zwłaszcza, że wg mnie Canpol ma w swojej gammie produkty, które właśnie ojciec przetestuje najlepiej.

Na szczęście po moim zapytaniu na Twarzoksiążce Canpol zapewnił mnie, że Tata nie stoi na straconej pozycji, mimo wszechobecnych odnośników tylko i wyłącznie do Mam(tutaj chwali się bardzo szybką odpowiedź i zachęcenie do zgłoszenia).

Także Blogosfero Canpol Babies - Tatowyzwanie nadchodzi. Mam nadzieję, że faktycznie mimo tego że niewątpliwie nie jestem Mamą, testujący Tata dostanie swoją szansę(ok jak będą podkłady poporodowe to obiecuję się nie zgłaszać ;-)). Także mając nadzieję przebić się przez głos kobiet będę czekał na wybór testerów.

Zachęcam także innych ojców do łamania pewnych konwenansów i zgłaszania się do Blogosfery Canpol. Oczywiście czytające tego bloga Mamy też zachęcam, bo przecież rodzicielstwo to wspólna droga.

Wszystkich zainteresowanych odsyłam do odwiedzenia strony Canpol Babies pod adresem - http://canpolbabies.com/pl/blogosferaCanpol Babies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz